Stimppaukko Forever
"Stimppaukko Forever -on videopeli, joka sai alkunsa Stimuluksen silloisen puheenjohtajan Kimmo Haapasen kurssityönä syksyllä 2014. Ohjelmointikurssin jälkeen Arimo Kerkelä ja Joona Heimonen liittyivät pelin tekijätiimiin. Välissä pelin tekeminen jäi useammaksi vuodeksi, kunnes Arimo ja Joona palasivat sen pariin 2020-luvulla. Vuosien työstämisen jälkeen Stimppaukko Forever valmistui syksyllä 2025.
Pelissä voi liikkua nuolinäppäimilä tai WSAD-painikkeilla. Hypätä voi myös välilyönnistä. Pelin perusidea – tasohyppely opintopisteitä keräten sekä kaljoja ja piikkejä väistellen – on pysynyt alusta alkaen samana. Jyväskylään sijoittuvan tarinan lisäksi peli tarjoaa kaksi online-tuloslistaa: yhden opintopisteille ja toisen nopeimmissa speedrun-läpäisyille.
Stimppaukko Forever on omistettu Stimppaukon alkuperäisen piirtäjän, tšekkiläisen taiteilijan Pavel Brázdan (1926-2017) muistolle. Pavel Brázda ehti ennen kuolemaansa nähdä pelin varhaisen version, kun Kimmo vieraili hänen kotonaan keväällä 2015."